Fałszywy jest również podpis konsumenta. Do czasu otrzymania faktury za wykonane połączenia konsumenci w ogóle nie wiedzą, że są klientami innej niż dotychczas firmy telekomunikacyjnej. Jeżeli konsument jest pewny, że nie podpisywał takiej umowy, to należy zwrócić się do operatora o przesłanie egzemplarza umowy i zweryfikować jej treść, w szczególności pod kątem prawdziwości danych. Jeśli dane okażą się nieprawdziwe, należy niezwłocznie złożyć do organów ścigania zawiadomienie o prawdopodobieństwie popełnienia przestępstwa i powiadomić o swoich zastrzeżeniach operatora, od którego pochodzi umowa. Jeśli konsument chce pozostać abonentem swojego dotychczasowego operatora, to do niego również należy przesłać swoje stanowisko w tej sprawie. Mieszkańcy Zamościa w takich sprawach mogą zwracać się po pomoc do biura Miejskiego Rzecznika Konsumentów - UM Zamość, Rynek Wielki 13, Oficyna Ratusza pokój nr 204, tel. 84/ 677 24 22.
Strefa Biznesu: Zwolnienia grupowe w Polsce. Ekspert uspokaja
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?