Spot kosztował 350 tys. zł brutto. Przygotowała go warszawska agencja reklamowa San Markos, która została wyłoniona w przetargu. Ujęcia kręcone były m.in. w szklarniach JMP Flowers w Stężycy, w ZA Puławy, w Kazimierzu Dolnym, Zamościu, na Roztoczu, a także w Porcie Lotniczym Lublin i na Torze Lublin.
Spot województwa lubelskiego zadebiutował w telewizji w okresie świątecznym. Można go obejrzeć m.in. w TVP, Polsacie, TVN oraz na kanałach tematycznych jak TVN Style czy Discovery Channel. Będzie emitowany do końca stycznia. Łącznie ma być wyświetlony około 2 tys. razy. Koszt tej części kampanii promocyjnej to 1,5 mln zł.
Urząd Marszałkowski w Lublinie zapewnia, że na tym nie koniec. W tym roku chce przygotować jeszcze dwa inne spoty. Jeden ma promować nasz potencjał gospodarczy, drugi będzie zachęcał do odwiedzenia naszego regionu zimą.
Jak podoba się Wam nowy spot województwa lubelskiego?
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?