Z dniem 13 października hrubieszowski magistrat wprowadza ograniczenia w obsłudze interesantów. Jak tłumaczą urzędnicy, jest to podyktowane troską o zdrowie petentów i pracowników.
Interesanci będą przyjmowani wyłącznie w wyznaczonych miejscach:
1) na półpiętrze schodów wewnętrznych w budynku głównym przy ul. mjr. Henryka Dobrzańskiego „Hubala” 1 (wejście główne od ul. mjr. Henryka Dobrzańskiego „Hubala”);
2) na parterze budynku głównego przy Wydziale Nieruchomości i Planowania Przestrzennego (wejście od ul. 3 Maja);
3) w korytarzu w budynku przy ul. 3 Maja 15 (przy wejściach do poszczególnych wydziałów).
Kasa Urzędu Miasta zostaje zamknięta do odwołania. Wszelkich płatności należy dokonywać bezgotówkowo na wskazane w decyzjach podatkowych indywidualne numery rachunków bankowych bądź numery rachunków dostępne na stronie internetowej Urzędu Miasta.
Wizyty wymagające osobistej obecności zainteresowanych będą możliwe po uprzednim ustaleniu telefonicznym w wyznaczonych terminach:
1) w budynku głównym przy ul. mjr. Henryka Dobrzańskiego „Hubala” 1 w wydzielonej części korytarza przy Wydziale Nieruchomości i Planowania Przestrzennego Urzędu (wejście od ul. 3 Maja);
2) w budynku przy ul. 3 Maja 15 (tzw. Punkt Informacji Turystycznej).
Konieczność telefonicznego umówienia wizyty nie dotyczy:
1) wizyt osób bezpośrednio związanych z realizacją inwestycji prowadzonych przez Miasto (kierownik budowy, inspektor nadzoru, projektanci, przedstawiciel Wykonawcy itp.),
2) składania ofert oraz innych dokumentów wymaganych w postępowaniach o udzielenie zamówień publicznych,
3) zgłoszenia zgonu,
4) zgłoszenia utraty dowodu osobistego.
Składanie dokumentów
Wszelkie dokumenty i wnioski do Urzędu Miasta Hrubieszów można:
1) przesyłać elektronicznie na adres e-mail: [email protected] (jeżeli charakter sprawy pozwala na takie doręczenie pisma) lub za pośrednictwem platformy e-PUAP podpisując profilem zaufanym lub podpisem elektronicznym;
2) przesyłać za pośrednictwem poczty na adres Urzędu Miasta Hrubieszów;
3) składać przez wrzucenie w zamkniętej kopercie do odpowiednich pojemników umieszczonych w Punktach Obsługi Interesantów:
– na półpiętrze schodów wewnętrznych w budynku głównym przy ul. mjr. Henryka Dobrzańskiego „Hubala” 1 (wejście główne od ul. mjr. Henryka Dobrzańskiego „Hubala”);
– na parterze budynku głównego przy Wydziale Nieruchomości i Planowania Przestrzennego (wejście od ul. 3 Maja);
Koperty wrzucane do pojemników należy opisać nazwą komórki organizacyjnej oraz opatrzyć numerem telefonu celem sprawnej komunikacji z wnioskodawcą.
Pracownicy UM apelują o ograniczenie wizyt oraz o korzystanie przy załatwianiu spraw z dostępnych form kontaktu telefonicznego.
Wnioski i dokumenty niezbędne do załatwienia spraw w Urzędzie Miasta Hrubieszów, właściwe dla danego wydziału są do pobrania na stronie internetowej urzędu miasta w zakładce Urząd Miasta – Elektroniczna Skrzynka Podawcza oraz formularze do pobrania.
Konto Amazon zagrożone? Pismak przeciwko oszustom
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?