Widoczne na wizualizacji billboardy będą wisiały w wymienionych miastach od 4 czerwca do 3 lipca. W zamyśle mają zachęcać kibiców do odwiedzania Zamościa podczas EURO 2012.
- Na billboardach zaprezentowana zostanie wizualizacja ukazująca najpiękniejsze atrakcje turystyczne Zamościa, z którego dojeżdżać można na mecze zarówno w Polsce jak i Ukrainie – mówi Paweł Czechalski z Urzędu Miasta w Zamościu.
Kampania warta jest 160 tys. zł. Jej realizatorem i autorem projektu billboardów jest firma Stroer Media Sp. z o.o. Sp. komandytowa.
Taka promocja Zamościa realizowana jest w ramach projektu Zamość miasto UNESCO, Pomnik Historii RP produktem turystycznym polskiej gospodarki współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka.
Pomeczowe wypowiedzi po meczu Włókniarz - Sparta
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?