Wielkoformatowa kampania promocyjna Zamościa warta jest 160 tys. zł brutto. Billboardy mają pojawić się w miejscach o dużym natężeniu ruchu pieszych i pojazdów. Czyli gdzie?
- Np. w okolicach Lotniska Chopina w Warszawie czy przy głównych drogach prowadzących do Stadionu Narodowego, stadionów miejskich, dworców kolejowych – tłumaczy Paweł Czechalski z Biura Promocji, Informacji i Obsługi Inwestora Urzędu Miasta Zamość.
130 reklam zawiśnie w Warszawie. W pozostałych miastach - po 50. Billboardy będą promować Zamość od 4 czerwca do 3 lipca.
Na razie nie wiadomo jeszcze jak będą wyglądać reklamy. UM w Zamościu rozstrzygnął już przetarg na wykonawcę – została nim spółka Ströer Media z Warszawy. Wykonawca przedstawi kilka projektów a z tych zamojski ratusz wybierze jeden.
Kampania promocyjna Zamościa realizowana jest w ramach projektu Zamość miasto UNESCO, Pomnik Historii RP produktem turystycznym polskiej gospodarki współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka.
Zobacz serwis Z przymrużeniem oka
Zobacz Kronikę policyjną województwa Lubelskiego
Najświeższe wiadomości z Twojego miasta prosto na Twoją skrzynkę e-mail. Zapisz się do newslettera!
Prześlij nam swój artykuł lub swoje zdjęcia. Nie masz konta? Zarejestruj się!
Masz firmę? Dodaj ją za darmo do Katalogu Firm.
Organizujesz imprezę? Poinformuj nas!
"Szpila" i "Tiger" znowu spełniają marzenia
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?