Przypominamy, że kontrowersyjne plakaty pojawiły się na salonie przy Lwowskiej w środę a zniknęły, na polecenie Fiata, w czwartek rano.
Wokół tematu rozpętała się prawdziwa burza, a zdjęcia banerów z wulgarnymi treściami królowały w internecie. Prezes i właściciel zamojskiego salonu chętnie tłumaczyli o co mają pretensję. Ich zdaniem Urząd Skarbowy związał firmie ręce zawieszając na czas nieokreślony wypłatę 1,9 mln zł zwrotu podatku VAT, który salonowi się należy.
A co na to główny zainteresowany, czyli Urząd Skarbowy? W imieniu Fiskusa wypowiedział się rzecznik prasowy Izby Skarbowej w Warszawie, Mirosław Kucharczyk: - Nie mogę odnieść się do żadnych szczegółów, ponieważ sprawa dotyczy konkretnego podmiotu i obowiązuje nas tajemnica - mówi Kucharczyk - Mogę jednak powiedzieć, że treści zawarte na plakatach oraz wypowiedzi udzielane mediom przez przedstawicieli salonu są kłamstwem. Wierzę, że prawda wyjdzie na jaw. Naczelnik urzędu działa zgodnie z prawem.
Do tematu odniósł się też Fiat Auto Poland z którym zamojski salon ma zawartą umowę dealerską. Fiat odcina się od działań właściciela oraz rozważa wypowiedzenie umowy: - Fiat Auto Poland kategorycznie odcina się od tego typu działań partnera biznesowego i jest na etapie analizy tego zdarzenia. Po rozmowie z Właścicielem salonu podejmie stosowne decyzje, nie wykluczając wypowiedzenia umowy dealerskiej ze skutkiem natychmiastowym - czytamy w oświadczeniu firmy.
Pełna treść oświadczenia Fiat Auto Poland:
W dniu 30 maja b.r. miało miejsce niecodzienne zdarzenie na budynku dealera CAR MANAGEMENT (wcześniej AUTOBIAL) w Zamościu.
Właściciel salonu sprzedaży samochodów marki Fiat i Alfa Romeo powiesił na swoim budynku – domyślamy się, że w akcie desperacji – banner zawierający niecenzuralne słowa, które mogły urazić wielu świadków tego wydarzenia, także tych, którzy z treścią tego banneru zetknęli się w internecie.
Zawieszenie tego banneru w miejscu publicznym, na budynku co prawda stanowiącym własność prywatną, ale wykorzystującą do swej działalności loga Grupy Fiata S.p.A., jest niezgodne z Umową dealerską zawartą pomiędzy CAR MANAGEMENT a Fiat Auto Poland i godzi w Jej dobry wizerunek.
Zaistniałą sytuację ( wywieszenie publiczne banneru z użyciem słów niecenzuralnych), nie mogą w żadnym przypadku usprawiedliwiać emocje i sytuacja finansowa CAR MANAGEMENT. Po otrzymaniu informacji o wywieszeniu przedmiotowego banneru przez CAR MANAGEMENT na salonie sprzedaży, zażądaliśmy natychmiastowego jego usunięcia. Właściciel CAR MANAGEMENT dostosował się do naszego żądania.
Fiat Auto Poland kategorycznie odcina się od tego typu działań partnera biznesowego i jest na etapie analizy tego zdarzenia. Po rozmowie z Właścicielem salonu podejmie stosowne decyzje, nie wykluczając wypowiedzenia umowy dealerskiej ze skutkiem natychmiastowym.
Jak głosujemy w II turze wyborów samorządowych
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?