Nasza Loteria NaM - pasek na kartach artykułów

Kontrolerzy sprawdzą jak wykonywana jest „uchwała reklamowa”. Przewidywane kary finansowe

Bogdan Nowak
Bogdan Nowak
Na dostosowanie się do wymogów nowych, miejscowych przepisów był rok. Teraz urzędnicy sprawdzą co z tego wynikło
Na dostosowanie się do wymogów nowych, miejscowych przepisów był rok. Teraz urzędnicy sprawdzą co z tego wynikło Bogdan Nowak
To nie wszystkim się spodoba. Pracownicy zamojskiego magistratu przeprowadzą kontrole szyldów, neonów tzw. potykaczy i m.in. reklam w mieście. Będą sprawdzać czy są one zgodne z tzw. uchwałą reklamową z października 2020 r. Jeśli nie, mogą posypać się mandaty.

„Uchwała reklamowa stanowi akt prawa miejscowego i jest narzędziem realizacji polityki miasta w zakresie poprawy standardów jakościowych oraz estetyki przestrzeni publicznych, zachowania ładu przestrzennego, ochrony krajobrazu kulturowego i tożsamości miasta oraz poprawy jego wizerunku” – czytamy w komunikacie przysłanym z zamojskiego UM.

Owa uchwała podzieliła Zamość na pięć stref. W każdej z nich obowiązują nieco inne: bardziej lub mniej rygorystyczne zasady. Na dostosowanie się do wymogów nowych, miejscowych przepisów był rok. Teraz urzędnicy sprawdzą co z tego wynikło.

„Podmioty, które nie dostosują się do przyjętych w ub. roku zasad będą podlegały karom finansowym” – zapowiada zamojski magistrat.

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Strefa Biznesu: Co dalej z limitami płatności gotówką?

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na zamosc.naszemiasto.pl Nasze Miasto