Kontrolerzy sprawdzą jak wykonywana jest „uchwała reklamowa”. Przewidywane kary finansowe

Bogdan Nowak
Bogdan Nowak
Na dostosowanie się do wymogów nowych, miejscowych przepisów był rok. Teraz urzędnicy sprawdzą co z tego wynikło
Na dostosowanie się do wymogów nowych, miejscowych przepisów był rok. Teraz urzędnicy sprawdzą co z tego wynikło Bogdan Nowak
Udostępnij:
To nie wszystkim się spodoba. Pracownicy zamojskiego magistratu przeprowadzą kontrole szyldów, neonów tzw. potykaczy i m.in. reklam w mieście. Będą sprawdzać czy są one zgodne z tzw. uchwałą reklamową z października 2020 r. Jeśli nie, mogą posypać się mandaty.

„Uchwała reklamowa stanowi akt prawa miejscowego i jest narzędziem realizacji polityki miasta w zakresie poprawy standardów jakościowych oraz estetyki przestrzeni publicznych, zachowania ładu przestrzennego, ochrony krajobrazu kulturowego i tożsamości miasta oraz poprawy jego wizerunku” – czytamy w komunikacie przysłanym z zamojskiego UM.

Owa uchwała podzieliła Zamość na pięć stref. W każdej z nich obowiązują nieco inne: bardziej lub mniej rygorystyczne zasady. Na dostosowanie się do wymogów nowych, miejscowych przepisów był rok. Teraz urzędnicy sprawdzą co z tego wynikło.

„Podmioty, które nie dostosują się do przyjętych w ub. roku zasad będą podlegały karom finansowym” – zapowiada zamojski magistrat.

Strefa Biznesu - Mateusz Żydek o Polskim Ładzie

Wideo

Komentarze

Komentowanie artykułów jest możliwe wyłącznie dla zalogowanych Użytkowników. Cenimy wolność słowa i nieskrępowane dyskusje, ale serdecznie prosimy o przestrzeganie kultury osobistej, dobrych obyczajów i reguł prawa. Wszelkie wpisy, które nie są zgodne ze standardami, proszę zgłaszać do moderacji. Zaloguj się lub załóż konto

Nie hejtuj, pisz kulturalne i zgodne z prawem komentarze! Jeśli widzisz niestosowny wpis - kliknij „zgłoś nadużycie”.

Podaj powód zgłoszenia

Nikt jeszcze nie skomentował tego artykułu.
Dodaj ogłoszenie