Konferencja w Zamościu odbyła się w sali Consulatus zamojskiego Ratusza:
- Abonenci, a zwłaszcza osoby starsze cyklicznie kierują do Urzędu Komunikacji Elektronicznej wnioski o interwencję, których powodem są nieetyczne działania przedstawicieli dostawców usług telekomunikacyjnych. Scenariusz zazwyczaj jest podobny - abonent nie do końca świadomie zgadza się na zmianę zakresu usług lub na zmianę operatora - a w efekcie zamiast obiecanej promocji otrzymuje wyższe rachunki. Niestety, o tym, że dokonał niekorzystnej dla siebie zmiany dowiaduje się przeważnie dopiero po kolejnym okresie rozliczeniowym - kiedy jest już za późno na bezpłatne wycofanie się z nowej i „lepszej” umowy - tłumaczą organizatorzy.
Podczas piątkowej konferencji w Zamościu seniorzy dowiedzieli się jak nie wpaść w sidła oszustów; głównie na co zwracać uwagę podczas rozmów i jakie pytania zadawać.
Wyniki II tury wyborów samorządowych
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?