W teledysku pojawiły się miejsca, które są szczególnie kojarzone z miastem. Chełmska „Górka”, podziemia kredowe, kościół p.w. Rozesłania Świętych Apostołów, wnętrza restauracji „Gęsia Szyja” czy las w „Kumowej Dolinie”. Klip stylem będzie nawiązywał do średniowiecznego dworu. Sama Chylińska zagra w nim zakochaną księżniczkę. – Miejsca, w których kręciliśmy są bardzo ciekawe, oddają klimat jaki chcemy osiągnąć w teledysku. Bardzo fajne są podziemia. Każdy z ekipy jest nimi zachwycony – mówi Michał Jaskulski, autor zdjęć.
Dworzan jak i rycerzy zagrali mieszkańcy Chełma i okolic. Miejscy urzędnicy, którzy pomagali przy produkcji wybrali 50 statystów. – Bardzo fajna przygoda. Co prawda przez dwa dni trzeba było wstawać o 4 rano, aby zdążyć na plan na 5. Później przebieranie, charakteryzacja, ale i tak było warto – mówi Agnieszka, która grała damę na dworze.
– Statyści sprawują się bardzo dobrze. Mam wrażenie, że nie jest to ich pierwszy plan zdjęciowy. Niektórzy potrafią także zagrać. Jest dyscyplina na planie, a to jest bardzo ważne –mówi Jacek Kościuszko, reżyser teledysku.
Ekipie filmowej cały czas towarzyszył tłum fanów. Jednak nikomu nie udało się zobaczyć samego momentu kręcenia zdjęć, a Chylińska była zawsze przewożona na plan w wielkiej tajemnicy. Nam udało się zobaczyć tylko jej srebrnobiałe włosy.
Dlaczego taka tajemnica? – Szkoda byłoby zepsuć efekt „wow”, który niewątpliwie będzie przy premierze tego teledysku – mówi reżyser. – Dlatego nie zdradzamy jak wyglądają bohaterzy, scenariusz. Zostawiamy to, jako taki smaczek.
Ekipa filmowa jest bardzo zadowolona ze miejsc, w których były kręcone zdjęcia. – Pracujemy na dość ciężkim sprzęcie i najważniejszą rzeczą jest szybkość przemieszczania, zmiana miejsc gdzie kręcimy. Mamy ogromny komfort, bo wszystkie lokacje są blisko siebie. Zwykle zmiany planów trwają godzinę, dwie a tutaj trwa to dosłownie chwilę – mówi Jaskulski.
- Agnieszka Chylińska była zachwycona miastem. Zaskoczyło nas, że tak dużo o nim i o jego historii wiedziała – mówi Roland Kurczewicz, pełnomocnik prezydenta miasta. – Niestety nie miała czasu zwiedzić Chełma ze względu na napięty plan, ale zapowiedziała, że wkrótce prywatnie odwiedzi miasto.
Teledysk będzie trwał około 5 minut. Pojawią się w nim symbole miasta. Premiera już w październiku. Ekipę na zdjęcia zaprosiło miasto. Wszystko to ma na celu promocję Niedźwiedziego Grodu.
Jak działają oszuści - fałszywe SMS "od najbliższych"
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?