Jeden z billboardów odsłonił w poniedziałek rano w Lublinie przy ul. Filaretów Krzysztof Grabczuk, wicemarszałek województwa. Takich i podobnych reklam Lubelszczyzny ma zawisnąć w całej Polsce tysiąc. Przez miesiąc będą je oglądać m.in. mieszkańcy Warszawy, Krakowa i Śląska. Koszt kampanii to 720 tys. zł. 90 proc. środków ma pochodzić z unijnego Regionalnego Programu Operacyjnego.
- Chcemy przyciągać nie tylko turystów ale też zachęcać inwestorów do przyjeżdżania na Lubelszczyznę - przekonywał Krzysztof Grabczuk. Temu drugiemu celowi ma służyć kampania, która ruszy jesienią. Wtedy w branżowych mediach i stacjach telewizyjnych poza Polską (m.in. w Al Jazeera) ma się rozpocząć kolejna odsłona promocji gospodarczej województwa.
CBŚP na Pomorzu zlikwidowało ogromną fabrykę „kryształu”
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?